Підручник Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018 (рівень стандарту)

Підручник Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018 (рівень стандарту)Назва: Зарубіжна література 10 клас нова програма / Зарубежная литература  10 класс новая программа
Автор(и):  Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мельник А.О.
Рік видання: 2018
Мова: Українська
Видавництво: Оріон
Кількість сторінок: 240
Формат: pdf

 

 

Підручник Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018 (рівень стандарту)
Учебник Зарубежная литература 10 класс Исаева 2018 (уровень стандарта)

Зміст Підручника Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018 (рівень стандарту)

ДО ЧИТАЧА ХХІ століття,
або ЗАМІСТЬ ВСТУПУ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Про діалог автора і читача у творі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Про роль художнього перекладу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Відмінності художнього перекладу від оригіналу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
МАНДРУЮЧИ СТОРІНКАМИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ
Етапи й шедеври Античності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Про героїчний епос, епічну поему. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Великі поеми Античності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Про давньогрецьку лірику. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Театр у Давній Греції. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Гомер: Легендарний пророк Еллади . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
До вивчення поеми «Одіссея». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Відродження в Італії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Данте Аліґ’єрі: Великий флорентієць . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
До вивчення поеми «Божественна комедія». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Ренесанс в Англії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Вільям Шекспір: Загадковий геній драматургії і поезії. . . . . . . . . . . . . 63
До вивчення трагедії «Гамлет» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Про розвиток трагедії на рубежі XVI–XVII століть . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
Гамлет — вічний образ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ
Розвиток романтизму в Європі та США. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
Специфіка переходу від романтизму до реалізму . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
Романтизм у Німеччині . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Ернст Теодор Амадей Гофман: На роздоріжжі двох світів. . . . . . . . . . . 92
До вивчення повісті-казки «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». . . . 96
Поняття про гротеск і соціальну сатиру . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Микола Васильович Гоголь: Український геній,
який став класиком російської літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
До вивчення поеми «Мертві душі» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
Поняття про сатиру і сарказм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
«Мистецтво нам надано,
щоб не вмерти від істини…» (Фрідріх Ніцше):
Про школу «чистого мистецтва» в російській поезії ХІХ століття . . . . 121
Федір Іванович Тютчев: «Жити — означає мислити…». . . . . . . . . . . . 123
Афанасій Афанасійович Фет: Співець краси. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
Розвиток романтизму в США. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138
Волт Вітмен: Чужий серед своїх чи дзеркало Америки? . . . . . . . . . . . 142
До вивчення уривків зі збірки «Листя трави». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145
Про верлібр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
«ЗОЛОТЕ СТОЛІТТЯ» РОМАНУ
«Дзеркало, з яким ідеш по великій дорозі»,
або Про роман у літературі ХІХ століття. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160
Поняття про індивідуальний стиль письменника . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 164
Фредерік Стендаль: «Спостерігач за людськими характерами» . . . 165
До вивчення роману «Червоне і чорне» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 168
Гюстав Флобер: «Людина-перо…». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 174
До вивчення роману «Пані Боварі». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177
Про національну своєрідність російського роману XIX століття. . . . . 184
Федір Михайлович Достоєвський: Pro et contra. . . . . . . . . . . . . . . . . 185
До вивчення роману «Злочин і кара». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189
Поняття про поліфонічний роман . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191
Оскар Вайльд: Король естетизму. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 196
До вивчення роману «Портрет Доріана Ґрея». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 202
Поняття про парадокс у художній літературі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207
ПОЧАТОК ЕПОХИ «-ізмів» у ЛІТЕРАТУРІ
(Про перехід до модернізму та його художні відкриття)
Модернізм як літературно-мистецький напрям
кінця XIX – початку XX ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215
Про «модерн» і «модернізм». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216
Шарль П’єр Бодлер: Будівничий «краси зі зла» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221
Поняття про сугестію. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229
Поезія французького символізму: витоки і відкриття . . . . . . . . . . . . . . 234
Поль Марі Верлен: Геній смутку і безнадії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 238
Жан Ніколя Артюр Рембо: «Ангел і демон». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248
НОВЕ СЛОВО У ДРАМАТУРГІЇ кінця ХІХ – початку ХХ століття
Про зміни в драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століття. . . . . . . . . . . . 259
Моріс Метерлінк: Бельгійський Шекспір. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 264
До вивчення п’єси «Блакитний птах» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270
Поняття про драму-феєрію. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 274
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ
Пауло (Паоло) Коельйо: Маг, пілігрим і письменник. . . . . . . . . . . . . . 278
До вивчення роману «Алхімік». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283
Мо ЯНЬ: Той, хто не зміг мовчати. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292
До вивчення оповідання «Геній» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 296
КНИЖКИ, ЩО НАС ОБИРАЮТЬ,
або Замість Підсумків. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 304
Ваш порадник. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . перший форзац
Словничок літературознавчих понять. . . . . . . . . . . . . . . . . . . другий форзац

Учебник Зарубежная литература 10 класс Исаева 2018 (уровень стандарта)

Нова програма 2018 / Новая программа 2018

Підручник Зарубіжна література 10 клас Ковбасенко 2018 (профільний рівень)
Підручник Англійська мова 5 клас Калініна 2018